Welcomez !
DashboardFollow
Stephanie;Lovely Blog
Random Awesome

重新我的人生 :D
2012年2月18日 星期六 | 下午4:07 | 0 Sweet[s]
在重新我的人生之前的節日元宵節 :D
遲來的元宵節快樂To部落格的網友們 :D
2月7號
表妹來Hiao我
與姐妹
補習-Play :D




如花如花 xD

2月14號-情人節
人家過情人節,我過星期二-與家人和姐妹過 :D
與家人在Giant Guo
媽咪和三姨 :D
和表妹過

在補習與姐妹過

又是一個遲來的祝福-情人節快樂 :D
我的人生有重新開始了,從那個起吧,學習怎樣與人溝通,學習不會發脾氣,學習忍耐,還有很多我要去學習的,就從那個開始 :D
從新開始 :D 人生有起有落,起時不要驕傲,落時不要氣餒。

By YaYa
0807AM
19022012

OLD | NEW

Welcome to Stephanie;Lovely Blog:)
Attention!!!
Do not take anything from here,
I know what is belong to mine.
Thank You!


Diary
About Stephanie
Lovely Blog


Work hard this year,!School time only two years.!


Re.designer :;!
Edit by :Stephanie
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved