Welcomez !
DashboardFollow
Stephanie;Lovely Blog
Random Awesome

我退出你們煩惱的世界
2012年3月12日 星期一 | 晚上7:52 | 0 Sweet[s]
我退出你們煩惱的世界。大約現在的每個人煩惱的世界,愛情、友情,我退出這些世界。我決定在自己的世界裡獨自狂奔。狂野的,難過的,快樂的,一切我自己看到就好。我也願意重新學習怎樣認識人,對待人,和人相處,就算我以前有多討厭你,你以前背叛過我,我願意放過以前,面向未來。現在唯一的人生目標,就讀書,並不是我要說什麼,這只剩下我唯一的目標了。我不在盼望愛情、友情、朋友。一切我願意一個人。我的堅強是用來學習寂寞和未來面對的人生。我願意學習一切。


OLD | NEW

Welcome to Stephanie;Lovely Blog:)
Attention!!!
Do not take anything from here,
I know what is belong to mine.
Thank You!


Diary
About Stephanie
Lovely Blog


Work hard this year,!School time only two years.!


Re.designer :;!
Edit by :Stephanie
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved