Welcomez !
DashboardFollow
Stephanie;Lovely Blog
Random Awesome

我的世界早已经不是以前
2012年4月26日 星期四 | 清晨5:35 | 0 Sweet[s]
我的世界早已经不是以前,因为开始为生活繁忙。Projek。课本。

我的书橱是很乱的>3<。
爱这句
再好的东西,都有失去的一天
再深的记忆,也有淡忘的一天
再爱的人,也有远走的一天
在美的梦,也有苏醒的一天
该放弃的决不挽留
该珍惜的决不放手
分手后不可以做朋友,因为我们彼此伤害过
也不可以做敌人,因为我们彼此深爱过。
来自
TMD黑眼圈,痘痘
死人照
你的快乐,是我的痛苦
你的痛苦,是我的快乐:D


OLD | NEW

Welcome to Stephanie;Lovely Blog:)
Attention!!!
Do not take anything from here,
I know what is belong to mine.
Thank You!


Diary
About Stephanie
Lovely Blog


Work hard this year,!School time only two years.!


Re.designer :;!
Edit by :Stephanie
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved