Welcomez !
DashboardFollow
Stephanie;Lovely Blog
Random Awesome

Full Time This Week :)
2012年4月3日 星期二 | 晚上9:59 | 0 Sweet[s]
时间满满。满着做project,吃药,注意饮食,功课。时间不会因为你的错误,而停止。
这个表,每天在我身边题答题答题答题答的。有点吵,但它在提醒我,时间是不会停止的。project要访问,拍照,我们都没做过这些事情,难了。药药,太多,都不知道是什么病- -。
Make mask with Kitty :D
Keputusan yg tidak cantik.
Out with my best friend.that day Cosplay at Daescon.Bored activity.
I Love My Boy :)
不能保证我们会到永远,但现在爱你。For Now Only :D.
困难现在有并不代表以后没有。现在能过不代表以后你能 :D 无法承诺的不要说出,会害到自己。咱们的过去我们都在意过,我不提了,希望我们都是 :D.距离不是问题。就算现在没有距离的问题,以后也会有的。我没有资格批评别人。看到现在的你们,就好像看到以前的我。我没有意思说我是过来人,但我毕竟走过你们现在正在走的那条路。大家有不同的看法。别太在意我说的:D

OLD | NEW

Welcome to Stephanie;Lovely Blog:)
Attention!!!
Do not take anything from here,
I know what is belong to mine.
Thank You!


Diary
About Stephanie
Lovely Blog


Work hard this year,!School time only two years.!


Re.designer :;!
Edit by :Stephanie
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved