Welcomez !
DashboardFollow
Stephanie;Lovely Blog
Random Awesome

Underage girls : The holidays just want to start.
2012年5月25日 星期五 | 下午5:45 | 0 Sweet[s]
陈贞秀,你未成年!你才要迈进15岁!15岁,你的未成年还有3年就结束了。3年不长,现在感觉很长,到时就觉得好快喔,我18岁了!以前18岁的女孩都要自己出去独立了。我们现在算是幸福了。5月26日了。假期才刚要开始而已,你的节目排满了吗?!快排满它!不然你会在家发霉喔,发霉过后是很难处理的。假期前的日子。

表妹来hiao我。lol



她们这里的动作完全让我想歪。LOL


陈贞秀,你是当妈的蛤!?
LOL

Big Apple.


漂亮的Donuts.
补习时


补习有小强!!!!
不是第一次了喔~!!!!
可怕!!!

我爱国。


我发现我很爱国。
我Pen全部,buatan Malaysia!!!XD


女人们,别只学会嫉妒
如果你只是嫉妒而不努力把自己变得更好
那你的嫉妒只会把自己变得更差劲
为什么不把嫉妒的对象变成学习的对象/目标?
从嫉妒的对象身上学习她的好
总有一天你会超越你所嫉妒的对象,比她更好。!
Copy!

OLD | NEW

Welcome to Stephanie;Lovely Blog:)
Attention!!!
Do not take anything from here,
I know what is belong to mine.
Thank You!


Diary
About Stephanie
Lovely Blog


Work hard this year,!School time only two years.!


Re.designer :;!
Edit by :Stephanie
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .
Copyright(@)2012.All right reserved